افراد مناسب برای جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی به منظور کوچک کردن لابیا مینورها و اصلاح فرم آن ها صورت می گیرد، انجام این جراحی در افرادی که کاندیدای مناسبی برای این جراحی هستند نتایج بسیار موفق و درخشانی را به همراه آورد است. لابیاپلاستی یکی از روش های جراحی زیبایی زنان است که در گذشته در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار پرطرفدار بوده است اما امروزه این جراحی در کشور ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و خانم های بسیاری که به علت افزایش سن از ظاهر لابیا های خود ناراضی هستند خواستار انجام این جراحی می باشند. در واقع جراحی لابیاپلاستی باعث زیبا سازی ظاهری ناحیه تناسلی می شود. در زیر به برخی از افرادی که مناسب انجام این جراحی هستند اشاره شده است:

لابیاپلاستی
زنانی که ناحیه تناسلی آن ها دچار شل شدگی شده است و این امر موجب کاهش اعتماد بنفس آن ها شده است و در روابط زناشویی آن ها بسیار تاثیر گذاشته است.
زنانی که ناحیه تناسلی ان ها دچار افتادگی شده است.
زنانی که بارداری های متعدد موجب شلی و افتادگی ناحیه واژن آن ها شده است.
زنانی که در حین مقاربت جنسی بعلت بزرگی لابیا ها احساس درد و ناراحتی دارند.
خانم هایی که در حین انجام فعالیت های ورزشی به علت بزرگ بودن لابیاها با مشکلات زیادی روبرو هستند.
خانم هایی که با پوشیدن لباس های تنگ مشکل دارند.
یکی از سوالات متداولی که از دکتر مریم تراب پرهیز جراح و متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری پرسیده می شود امکان انجام این جراحی در خانم های باکره است.
امکان انجام این جراحی در خانم های باکره وجود دارد زیرا لابیاپلاستی یکی از روش های جراحی زیبایی واژن است که خارج از پرده بکارت صورت می گیرد.
جراحی لابیاپلاستی با لیزر انجام می شود و برای کوچک کردن لابیا ها مورد استفاده قرار می گیرد یکی از علت های تغییر سایز لابیا ها بارداری است که با استفاده از جراحی لابیا پلاستی می توان این مشکل را برطرف نمود و ظاهر زیبایی را در ناحیه تناسلی ایجاد نمود.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر تراب پرهیز جراح و متخصص بیماری های کلیه

برخی دیگر از خدماتی که خانم دکتر تراب پرهیز جراح و متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری انجام می دهند :

3 × یک =