بهترین دکتر درمان زود انزالی

زود انزالی یکی از رایج ترین، اختلالات زناشویی محسوب می شود که سطح کیفیت رابطه زناشویی را  به شدت پایین می آورد، به طوری که پارتنر مقابل دیگر به ادامه ی رابطه، رغبتی نشان نمی دهد.

هر زن و مردی برای برقراری رابطه زناشویی نیاز به آگاهی کافی و اطلاعات به روز دارند، بنابراین باید قبل از ارتباطات جنسی خود ، آموزش هایی را از سکس تراپیست دریافت کنند تا بتوانند به کمک یکدیگر مشکلاتی از این دست را حل کنند.

زودانزالی (انزال زودرس) چیست؟

متاسفانه امروزه آمار وجود زودانزالی در مردان رو به افزایش است. شاید به خاطر تابو بودن این موضوع در جامعه ما بسیاری از آن ها مشکل خود را قبول نکرده و ابراز نکنند و حتی در مواردی متوجه چنین مشکلی نشوند. زودانزالی یعنی فرد هیچ کنترلی بر روی انزال خود نداشته باشد و انزال زود رسی را قبل یا حین رابطه دخول تجربه کند. در این حالت می گوییم فرد دچار زود انزالی شده است . این مشکل در رابطه زناشویی مانند یک سم عمل می کند و در بسیاری از موارد در صورت درمان نشدن باعث سردی طرفین نسبت به هم می شود . اما این موضوع درمان دارد و  بدون نگرانی بعد از مشاهده علائم آن به بهترین اورولوژیست مراجعه نمایید.

علائم نشان دهنده زودانزالی ؟

زودانزالی خصوصیت شخصی است که شخص با مشاهده علائمی می تواند به وجود آن پی ببرد و در جهت درمان آن اقدام نماید. این علائم عبارتند از:

• از علائم اولیه زود انزالی، عدم برقراری تعادل در ارگاسم رابطه زناشویی است .
  • اگر انزال به دفعات مکرر خیلی زود رخ دهد .
  • انزال با کمترین میزات تحریک جنسی
  • مدت زمان انزال زیر یک دقیقه

علت زودانزالی

برای زود انزالی علت های مختلفی ذکر می شود این عبت ها می توانند ساده و پیش پا افتاده و یا پیچیده باشند اما در هر صورت قابل حل هستند. این دلایل به عواملی مختلف بیرونی و درونی یا روانی بستگی دارد، از جمله:

_ عوامل روانی آن عبارت اند از:

• شخصیت اضطراب فراگیر
  • ترس از ناتوانی در برقراری رابطه با کیفیت
  • افرادی با شخصیت عجول
  • زود رنج
  • احساساتی عمل کردن
  • اولین تجربه جنسی
  • عدم کنترل هیجانات سکسی
  • در مواردی احساس گناه و عذاب وجدان

_ عوامل بیرونی مانند:

• اختلال در خواب
  • استراحت نا کافی
  • نبود صمیمیت بین طرفین
  • فراهم نبودن شرایط محیطی
  • عدم آگاهی و آموزش لازم در خصوص سکس و روایط زناشویی

راهکارهایی برای درمان زود انزالی :

• همکاری مشترک بین طرفین رابطه، است.
  • مراجعه به پزشک متخصص برای انجام معاینات فیزیکی و هم چنین بررسی وضعیت رابطه زناشویی برای تشخیص و نظر قطعی در مورد زود انزالی .
  • مدیریت هیجانات در حین سکس .
  • استفاده از اسپری و کاندوم های تاخیری
  • اگر فردی تحت شرایط استرس و اضطراب دچار چنین مشکلی شده است ابتدا با کمک روانشناس سطح اضطراب خود را پایین بیاورد تا روند درمانی، سریع تری را طی کند.

برای آشنایی بیشتر  با جزییات درمان انزال زودرس می توانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

بهترین دکتر برای درمان زود انزالی :

بهترین دکتر برای درمان زود انزالی کسی است که بتواند راهکار های متناسب با شرایط و وضعیت رابطه جنسی افراد ارائه دهد،

و با انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال کامل در مورد رابطه زناشویی فرد، با درمان هایی دارویی بتوانند  این عارضه را تا حدودی کنترل کرده و بعد از گذشت زمان به مرور ، بر طرف شود.

متخصصینی که در این حوزه فعالیت دارند مکرراٌ  توصیه می کنند: افراد برای درمان زود انزالی به طور خود سرانه از داروهایی مانند ترامادول و دیگر دارو هایی که اعتیاد آور است ، استفاده نکنند و درمان های دارویی حتما تحت نظارت پزشک متخصص اورولوژی انجام شود تا مجدداٌ برای فرد حامل پیامد های منفی نباشد.

پیامد های زود انزالی برای افراد:

• کاهش اعتماد به نفس
  • افزایش احتمال طرد شدن از سوی شریک جنسی
  • تجربه ناخوشایندی در حین سکس
  • بی میلی به ادامه رابطه
  • و به مرور زمان باعث ایجاد سردی در رابطه می شود.

دکتر مریم تراب پرهیز جراح و متخصص بیماریهای کلیه و مجاری ادراری، با متدهای نوین، خدمات درمانی و زیبایی خود را با تجربه و تبحر بالا به انجام می رساند و با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند.

چند نکته مهم!

تا به این جا با جزییات بیشتر زود انزالی آشنا شده ایم. می توانید برای افزایش این آگاهی مطالبی در حوزه درمان پروستات و درمان کجی آلت تناسلی و درمان واریکوسل را مطالعه نمایید که هر کدام شما را با بخش های مختلف مشکلات مردان آشنا می کند . برخی از مواردی که یک متخصص خوب اورولوژ به شما پیشنهاد می کند عبارتند از :

1. پزشکان توصیه می کنند از خود درمانی و مصرف داروهای خودسرانه خودداری کنید.
  2. قبل از برقراری رابطه زناشویی از آگاهی و آموزش کافی برخوردار شوید.
  3. برای انجام رفتار درمانی ها، باید از پزشک متخصص مشاوره بگیرید.

کلام آخر

به طور کلی زود انزالی عارضه ایی است که امروزه افراد زیادی از آن رنج می برند و در جهت کنترل و برطرف کردن این مشکل تلاش می کنند و باید حتما از متخصصین فعال در این حوزه کمک بگیرند تا راهکار های درمانی متناسب با فرد را ارائه دهند . این مشکل ساده می تواند به مرور در زندگی شخصی و مشترک شما تاثیر جدی بگذارد در نتیجه بدون نگرانی به دنبال رفع درمان قطعی خود باشید.

هفده + چهارده =