اینستاگرام

درمان بی اختیاری ادرار با روش مینی اسلینگ

آنچه می خوانید...

درمان بی اختیاری ادرار با روش مینی اسلینگ

جمعیت بسیار زیادی از زنان، امروزه با مشکل بی اختیاری ادرار مواجه هستند که علت بروز ان می تواند عوامل مختلفی باشد . بی اختیاری ادرار در کیفیت زندگی زنان بسیار تاثیر گذاشته است، و از اعتماد بنفس آن ها بسیار کاسته است . با توجه به علت و نوع بی اختیاری ادرار روشی برای هر بیمار در نظر گرفته می شود تا درمان های لازم صورت گیرد . یکی از علت های بی اختیاری ادرار در زنان استرس می باشد، دکتر مریم تراب پرهیز متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادرار از روش مینی اسلینگ در درمان بی اختیاری ادرار در زنان که بدلیل استرس می باشد استفاده می کنند .

شایع ترین علت بی اختیاری استرسی ادرار، شلی عضلات کف لگن می باشد، به علت زایمان و افزایش سن بافت عضلات کف لگن ضعیف می شود و ممکن است با سرفه کردن ، عطسه کردن، افزایش فشار داخلی شکم و انجام حرکات ورزشی زنان با مشکل بی اختیاری ادرار مواجه شوند. برای تقویت عضلات کف لگن انجام ورزش کگل برای خانم ها بسیار توصیه می شود مخصوصا خانم هایی که زایمان های طبیعی متعدد انجام داده اند .

در صورتی که انجام ورزش کگل و سایر روش های درمانی دیگر در از بین بردن بی اختیاری ادرار موثر واقع نشود، روش جراحی توصیه می شود، برای درمان بی اختیاری ادرار استرس در خانم ها امروزه بهترین و ساده ترین روش جایگذاری مش مینی اسلینگ می باشد ، در افرادی که با استفاده از این روش تحت درمان قرار گرفته اند بالاترین میزان رضایت را دریافت نموده اند . درمان بی اختیاری ادرار با روش مینی اسلینگ روش عالی و امن با کیفیت بالاست در این روش در محل انتهایی مجرای ادراری شکاف بسیار کوچکی حدودا به اندازه یکی و نیم سانت ایجاد می شود . دوران نقاهت بعد از این جراحی بسیار کوتاه مدت می باشد و بعد از این روش نیازی به جایگذاری سوند ادراری نمی باشد .

دکتر مریم تراب پرهیز جراح و متخصص بیماریهای کلیه و مجاری ادراری، با متدهای نوین، خدمات درمانی و زیبایی خود را با تجربه و تبحر بالا به انجام می رساند و با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند.

برای درمان بی اختیاری ادرار روش های مختلف دیگری هم ارائه شده است ، در صورتی که با مشکل بی اختیاری ادرار مواجه هستید و بدنبال یک روش ایمن و مطمئن برای درمان بی اختیاری ادرار خود هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را از دکتر مریم تراب پرهیز متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری دریافت نمایید .

بی اختیاری ادرار  و نازایی، پروستات

دکتر مریم تراب پرهیز

جراح و متخصص بیماریهای کلیه و مجاری ادرار
پس از گذراندن پزشکی عمومی و با توجه به نبودن پزشک ارولوژی خانم در مناطق مختلف کشور ، در رشته ارولوژی تخصص گرفتم. همزمان استخدام شرکت نفت شده و در مناطق مختلف و محروم جنوب خدمت کردم. جهت رفاه حال بیماران خانم ، دوره های تکمیلی در رشته بی اختیاری خانم ها و روشهای نوین درمان بی اختیاری را در فرانسه تحت نظر دکتر پاسکال و در ایتالیا تحت نظر دکتر آلتونا گذراندم.