سنگ حالب

سنگ حالب :

حرکت سنگ از کلیه و سپس در لوله حالب گیر افتادن از شایع ترین علل انسداد حالب می باشد ، زمانی که سنگ به سوی حالب حرکت می کند ،شخص درد بسیاری را احساس می کند ، دکتر تراب پرهیز سنگ حالب را به روش های مختلفی درمان می کند برای آشنایی بیشتر با سنگ حالب بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید .

سنگ حالب با درد شدید ناگهانی شخص را مواجه می کند ، رنگ پریدگی ، تغییر در رنگ ادرار ، استفراغ و رنگ پریدگی از دیگر علائم سنگ حالب می باشد در صورتی که با این علائم روبرو هستید بهتر است هرچه سریع تر به پزشک مراجعه نمایید .

سنگ حالب

درمان سنگ حالب :

درمان داروئی سنگ حالب :

اگر سنگ زیر 4 میلی متر باشد ، و در مسیر لوله حالب هیچ گونه تنگی وجود نداشته باشد می توان درمان داروئی را برای این اشخاص انجام داد ، آمار نشان داده است که 95 درصد اشخاص با این مشخصات به درمان داروئی جواب مثبت داده و درمان آنها موفق است .

افتادن خود به خود سنگ حالب :

اگر سنگ حالب در رنج 4 تا 6 میلی متر باشد معمولا سنگ به شکل خود به خود درمان می شود ، البته اگر شخص زیر نظر پزشک باشد بهتر است .

توصیه های دکتر تراب پرهیز  :

دکتر تراب پرهیز توصیه می کند اشخاص افزایش تحرک بدنی داشته باشند .

مصرف زیاد مایعات را در رژیم غذایی خود قرار دهند

این موارد معمولا به اشخاصی توصیه می شود که شخص بخواهد سنگ را دفع نماید .

درمان سنگ حالب :

سنگ شکنی برون اندامی

سنگ شکنی درون اندامی

عمل جراحی

دکتر تراب پرهیز به روش های مختلفی به درمان این بیماری می پردازد ، برای تعیین روش درمان نیاز است بیمار مورد معاینه کامل قرار گیرد سپس با توجه به اندازه سنگ حالب درمان را انتخاب می نماید .

دکتر تراب پرهیز خدماتی مانند جراحی زیبایی واژن را نیز انجام می دهند .