علت محبوبیت جراحی زیبایی واژن

علت محبوبیت جراحی زیبایی واژن :

دکتر تراب پرهیز جراح زیبایی زنان بیان می کنند روز به روز جراحی زیبایی واژن در میان بانوان در حال افزایش است ، جراحی زیبایی واژن نه تنها در ایران بلکه در سر تا سرجهان محبوبیت زیادی دارد .

در کنار جرای زیبایی واژن ، جراحی زیبایی لابیاپلاستی نیز محبوبیت خاص خود را دارد.

لازم به ذکر است جراحی زیبایی واژن در سال 2001 تاکنون 5 بار به عنوان محبوبترین جراحی شناخته شده است ، طبق آماری که بدست آماده است در میانگین سنی 19 الی 25 سال جراحی زیبایی واژن بسیار محبوب بوده است .

یکی از علت های محبوبیت جراحی زیبایی واژن تجدید ساختار واژن بوده است ، به گونه ای که پس از این جراحی می توان اکثر مشکلاتی را که به مروز زمان در واژن به وجود آمده است را درمان کرد.

با جراحی زیبایی واژن بزرگی و بد شکلی لابیاها را می توان اصلاح نمود ،تیرگی واژن را می توان برطرف نمود ، هم چنین می توان مشکل گشادی واژن را برطرف نمود .

در سال 2013 جران زیبایی واژن با انجام مطالعات و تحقیق های فراوان به این نتیجه رسیدن که اکثر بانوان نمی دنند که جراحی زیبایی وازن چه تغییراتی را ایجاد می کند و یا اینکه جراحی زیبایی واژن چند نوع است و ه کدم از این روش ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند .

لازم به ذکر است جراحی زیبایی واژن علاوه بر رفع مشکلاتی ظاهری واژن سبب افزایش لذت جنسی و احساس رضایت از زندگی می شود .

جراحی زیبایی واژن علاوه بر مزیت های مه دربالا ذکر شد سبب افزایش اعتماد به نفس و افزایش روحیه در اشخاص می گردد .

با جراحی زیبایی زنان و عمل لابیاپلاستی می توان چین و چروک های خارجی و داخلی دستگاه تناسلی را رفع نموده ، این عمل سبب رفع مشکلات ظاهری دستگاه تناسلی می شود .

عواملی که سبب انجام جراحی زیبایی واژن می شود :

• بالا رفتن سن و ایجاد تغییرات در واژن
  • انجام زایمان های متعدد طبیعی