مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن با استفاده از لیزر های پیشرفته موجب زیباسازی و جوانسازی ناحیه تناسلی در زنان می شود. جراحی زیبایی واژن یک روش ایمن و موثر برای رفع مشکلات واژن است. بسیاری از زنان از مشکل گشادی واژن و شلی واژن رنج می برند و این مسئله ذهن آنان را بسیار درگیر کرده است که با استفاده از جراحی زیبایی واژن می توان در کمترین زمان این مشکل را برطرف کرد. جراحی زیبایی واژن مطمئن ترین راه برای درمان گشادی و شلی واژن است.

مراقبت بعد از جراحی زیبایی واژن
برخی از زنان با مشکل بزرگی لابیا ها و عدم تقارن در آن ها مواجه هستند که با استفاده از جراحی زیبایی واژن می توان این مشکل را برطرف کرد و ظاهر زیبایی را در لابیا ها ایجاد نمود.
لازم است بعد از جراحی زیبایی واژن مراقبت هایی صورت گیرد تا بهترین نتیجه دریافت شود دکتر مریم تراب پرهیز بعد از جراحی زیبایی واژن توصیه هایی می کنند که در زیر به آن ها اشاره شده است.
ممکن است بعد از جراحی زیبایی واژن کمی درد داشته باشید که این امر طبیعی می باشد در صورتی که احساس درد شدیدی داشته باشید می توانید برای کاهش درد از مسکن استفاده نمایید. برخی از روش های جراحی زیبایی واژن به گونه ای است که فرد در آن هیچ گونه دردی را حس نمی کند و حتی از بی حسی موضعی هم استفاده نمی شود.
بعد از جراحی زیبایی واژن استراحت کافی داشته باشید وتا یک هفته استراحت نمایید.
از بلند کردن اجسام سنگین بعد از جراحی زیبایی واژن جدا خودداری نمایید.
توصیه می شود پس از جراحی زیبایی واژن به مدت یک هفته در هنگام استحمام از آب گرم استفاده نکنید و با آب ولرم دوش بگیرید.
استفاده از کمپرس یخ پس از جراحی زیبایی واژن برای کاهش تورم و درد توصیه می شود.
پس از گذشت 45 روز یا دوماه بعد از جراحی زیبایی واژن می توانید رابطه جنسی خود را شروع کنید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر تراب پرهیز جراح و متخصص بیماری های کلیه

برخی دیگر از خدماتی که خانم دکتر تراب پرهیز جراح و متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری انجام می دهند :