هزینه جراحی واریکوسل

یکی از بیماری هایی که منجر به ناباروری در آقایان می شود، وجود وارید یا سیاهرگ هایی در روی سطح بیضه ها می باشد. این بیماری که واریکوسل نام دارد،  علت این عارضه عدم توانایی تولید هورمون تستسترون می باشد که  باعث ایجاد ناهنجاری و اختلال در مایع منی نیز می شود، یعنی لوله های اسپرم توسط این وارید ها بسته یا پیچ می خورد و از رسیدن مایع منی به تخمک فعال جلوگیری به عمل می آورد. در نتیجه این عارضه  منجر به عدم بارداری و تشکیل جنین می شود. بیمار برای رفع این مشکل باید زیر نظر یک جراح و متخصص بیماری های کلیه با تجربه مداوا شود . شایان ذکر است که این عمل حساس می باشد. یکی از دغدغه های فکری بیماران این عارضه قیمت و هزینه آن می باشد که خواهان اطلاع و آگاهی از آن می باشند. باید گفت که هزینه این عمل تحت پوشش بیمه های ذی ربط را پوشش می دهد.

هزینه جراحی واریکوسل

روند عمل واریکوسل

یکی از روش های درمانی بیماری واریکوسل، واریکوسلکتومی ساب اینگوینال میکروسکوپی می باشد که جراح و متخصص بیماری های کلیه با تجربه توانایی درمان این بیماری بدون بازگشت را دارد. این عمل که تحت بی حسی موضعی صورت می گیرد، هیچ گونه درد و ناراحتی برای فرد به همراه ندارد و دوره نقاهت کوتاه مدتی نیزدارد.

چنانچه جراح و متخصص بیماری های کلیه از روش جراحی میکروسرجری به کار گیرد. این بیماری بی بازگشت می باشد و لایه های عضلانی دیواره شکم احتیاج به باز شدن ندارد، و درد کمتری به همراه دارد و باروری در آن ها افزایش پیدا می کند.

به جهت افزایش بارداری و افزایش تعداد اسپرم ها ، باید سریع به درمان واریکوسل اقدام شود.

عوارض بیماری واریکوسل

اگر بگوییم که با جراحی و درمان واریکوسل هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد دروغ محض می باشد، اما اگر به اورولوژیست حاذق مراجعه شود و درمان نزد ایشان صورت گیرد، عوارضی هم چون: کبودی و حساسیت جزئی در پی دارد که جای هیچ گونه نگرانی نیست و به مرور با مصرف برخی از داروهای تجویز شده کاملا برطرف می شود. چنانچه در درمان واریکوسل اهمال صورت گیرد، منجر به دردهای شدید شکمی و بیماری آتروفی می شود.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر تراب پرهیز جراح و متخصص بیماری های کلیه

برخی دیگر از خدماتی که خانم دکتر تراب پرهیز جراح و متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری انجام می دهند :

شماره های تماس:

شانزده − 14 =