اینستاگرام

@drtorabparhiz

شماره تماس

021 - 88775457

نشانی

خيابان گاندی جنوبی نبش كوچه يكم پلاك 24

روش های تنگ کردن واژن

آیا به دنبال زیبایی واژن هستید؟

آیا می دانید با چه روش هایی می توان تنگ کردن واژن را انجام داد؟

امروزه زیبایی در بین افراد اهمیت ویژه ای پیدا کرده است و خانم ها از این جهت بیشتر به زیبایی و ظاهر خود اهمیت می دهند. این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه شاد در آن ها می شود. زیبایی در اندام تناسلی نیز جزو این بحث بوده و با پیشرفت تکنولوژی روش های متعددی برای آن معرفی می شود. تنگ کردن واژن یکی از موارد زیبایی و جوانسازی واژن در بانوان بوده و می توان با روش های مختلف آن را انجام دارد. در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم.

تنگ کردن واژن چیست؟

فت شدن واژن یا واژینوپلاستی یک عمل ترمیمی است و در مواردی که زنان دچار کشیدگی شدید بافت و ماهیچه های واژن و همچنین بدن پرینه در ورودی واژن، تقویت عضلات و کاهش سستی واژن شده اند، کف لگن را بازسازی می کند. به

کشش واژن می تواند در نتیجه روند طبیعی پیری یا پس از زایمان رخ دهد که واژن حالت قبل از بارداری خود را بازیابی نمی کند. گروه عضلانی که در دو طرف لگن قرار دارند، اغلب هنگامی که سر نوزاد در قاعدگی تاج می کند کشیده می شوند. برخی از خانم ها دچار بیماری به نام سندرم بیش از حد خوش خیم هستند که می تواند منجر به کشیدگی شدید بافت های واژن شود. شکایات معمولی شامل عدم رضایت از ظاهر واژن و در برخی موارد، کاهش حساسیت در ناحیه است.

جراحی تنگ کردن واژن را می توان با جراحی لبیا ترکیب کرد و می توان آن را به عنوان یک عمل جراحی روزانه انجام داد.

اگرچه بسیاری از زنان از مطرح کردن این موضوع با جراح بسیار خجالت می کشند، اما خبر خوب این است که یک راه حل موثر و ساده برای اصلاح این بیماری وجود دارد و می توان با احتیاط درمان کرد.

مزایا عمل جوانسازی واژن

ما زمان زیادی را صرف می کنیم تا بهترین ظاهر خود را داشته باشیم. صمیمی ترین مناطق ما گاهی به طور ناعادلانه مورد غفلت واقع می شوند، اغلب به این دلیل که صحبت درباره آن ناراحت کننده است. حقیقت این است که جوانسازی واژن ارزش بحث دارد. این می تواند فهرستی طولانی از مزایا داشته باشد و کیفیت زندگی زنان را تا حد زیادی بهبود بخشد. شما باید خوشحال باشید که بدانید ، دکتر جراح زیبایی زنان اصلی در جراحی زیبایی برای اصلاحات و سایر اقدامات است.

مزایای جراحی زیبایی واژن

روش های تنگ کردن واژن

روش های تنگ کردن واژن متفاوت است و می توان به دو گروه آن ها را تقسیم کرد. روش هایی که با جراحی انجام می شوند از جمله جراحی واژینوپلاستی، ترمیم خدامی خلفی و یا استفاده از روش های غیر جراحی مانند استفاده از لیزر، تزریق فیلر و یا لیفت با نخ و rf.

انتخاب روش مناسب برای تنگ کردن واژن

اینکه کدام روش مناسب بوده و برای مراجعه کننده بهتر است و نیازهای بیمار را برطرف می کند در اولین معاینه مشخص می شود. در این معاینه، سن بیمار، تعداد زایمان ها و وضیت جسمانی بیمار تعیین کننده نوع روش خواهد بود که متخصص روش مناسب را به بیمار توصیه می کند تا بتواند بهترین نتیجه را از عمل دریافت نماید.

تنگ کردن واژن با لیزر

مزایای استفاده از جوانسازی واژن با استفاده از روش های غیر جراحی بسیار متعدد هستند این روش ها safe بوده و به صورت سرپایی انجام می شود. بدون عارضه هستند و نیاز به بیهوشی عمومی و بستری شدن ندارند. برای انجام تنگ کردن واژن و زیبایی ناحیه تناسلی با این روش ها محدودیت سنی وجود ندارد و خانم ها در هر مقطعی می توانند انجام دهند. در این روش نیاز نیست از فعالیت های روزمره دوری کرد و یا دوره نقاهت طولانی را تجربه نمود چرا که در این روش مراقبت بعد از انجام تنگ کردن واژن بسیار محدود بوده و آسیبی به کارهای روزمره فرد وارد نمی کند.

کلام آخر

تنگ کردن واژن و انجام جراحی زیبایی ناحیه تناسلی می تواند در داشتن روابطی سالم و شاد به زوجین کمک نماید و با بالا بردن اعتماد به نفس و حس رضایت در بین خانم ها، موجب تقویت روابط زناشویی آن ها شود. این امر باعث افزایش لذت در روابط جنسی شده و علاقه به زندگی مشترک را تقویت می کند. برای مشاوره های بیشتر در زمینه انجام تنگ کردن واژن می توانید با متخصص مربوطه تماس حاصل نمایید.

سوالات رایج در مورد عمل تنگ کردن واژن

دکتر مریم تراب پرهیز

جراح و متخصص بیماریهای کلیه و مجاری ادرار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 3 =

فهرست محتوا
نمونه‌کار‌های بیشتر...